KreaTúra Marketing Podcast Logo
Keresés
Close this search box.

Filmnek álcázott reklámok #24/1

Filmnek álcázott reklámok - Product Placement KreaTúra Podvast

Filmnek álcázott reklámok #24/1

A Barbie és az Üvegtigris hasonló filmek bizonyos szempontból. Ahogy a Mátrix és a Família Kft. is, de említhetnénk az Ördög Pradát visel és a Miniszter félrelép kettősét. A fenti filmek mindegyikében közös, hogy több termékelhelyezést is alkalmaztak bennük.

Ennek kapcsán elemezzük őket filmes termékelhelyezéssel foglalkozó adásunkban. Gondolhatnánk, hogy a nézők menekülnek a műfaj elől, de nem, pont ellenkezőleg. A filmes termékelhelyezéseknek hatványozottan nagyobb az elfogadottsága, mint a klasszikus reklámoké. Az az emberek nem szeretik, ha eladnak nekik, de imádnak vásárolni. És a filmes termékelhelyezések erre kiváló lehetőséget adnak Neo Nokia telefonjától a Ronin Rimowa bőrőndjén keresztül Barbie diszkréten logózott Chanel táskájáig.

Az eddigi podcast részeinkhez hasonlóan ismert példákon keresztül mutatjuk meg a mechanizmus működését, bepillantunk a színfalak mögé, mutatunk vállalható és bűnrossz példákat, kitekintünk más piacok és termékek felé és feljön közben pár sztori.

Ha még nem tetted, hallgass bele az adásunkba. Ha tetszett, kövess minket és hallgasd meg a többi KreaTúra Podcast adást is. Kérdéseidet, felvetéseidet, vagy válaszaid az adásban feltett kérdésekre oszd meg kommentben

  • Hogy hívták a megtépett Barbie-t?
  • Milyen telefon volt Neo kezében és létezett-e? Nokia 7110, vagy 8110? – az EU-ban kapható Hershey’s is hányás ízű?
  • Ettél már Reese’s Piecest?
  • Mi a tapasztalatod a Beats fülesekkel?
  • Létezik-e a SimBI, vagy van-e olyan cég, amely utólagos, digitális product placementtel foglalkozik
  • Szerinted is lesz hamarosan Skynet, ami az aggregált hirdetéseket kezeli és testre szabja, mit látsz? Jó lesz ez nekünk?
  • Vedd fel és küldd el nekünk, hogy ejted, hogy script placement :).

Ahogy a Mátrix és a Familía Kft. is, de említhetnénk az Ördög Pradát visel és a Miniszter félrelép kettősét. A fenti filmek mindegyikében közös, hogy több termékelhelyezést is alkalmaztak bennük, Ennek kapcsán elemezzük őket filmes termékelhelyezéssel foglalkozó adásunkban. Gondolhatnánk, hogy a nézők menekülnek a műfaj elől, de nem, pont ellenkezőleg.

A filmes termékelhelyezéseknek hatványozottan nagyobb az elfogadottsága, mint a klasszikus reklámoké. Az az emberek nem szeretik, ha eladnak nekik, de imádnak vásárolni. És a filmes termékelhelyezések erre kiváló lehetőséget adnak Neo Nokia telefonjától a Ronin Rimowa bőrőndjén keresztül Barbie diszkréten logózott Chanel táskájáig.

Ha még nem tetted, hallgass bele az adásunkba. Ha tetszett, kövess minket és hallgasd meg a többi KreaTúra Podcast adást is.

Facebook
LinkedIn
Twitter