KreaTúra Marketing Podcast Logo
Keresés
Close this search box.

A drága az új olcsó #23/4

A drága az új olcsó - KreaTúra Podcast

A drága az új olcsó #23/4

Ha felülárazol, elveszíted a munkát. Ha túl keveset kérsz, pénzt hagysz az asztalon. Az árazás igazi tabu téma: társaságban nem beszélünk róla, még akkor sem, ha egész nap ezen kattog az agyunk. Ezért szenteltünk egy egész podcastot ennek a témának.

  • Szót ejtünk a 100.000 dolláros logóról, amit Steve Jobs Paul Randtől rendelt meg.
  • Bemutatjuk Salvador Dali árazási stratégiáját az üres vásznakon és filmeken.
  • Megismertetünk Chris Doval, aki vizuális szakembereknek segít profibban árazni és hatékonyabban tárgyalni.
  • Felidézzük Horst Fuchs alakját a Teleshopból, aki utánozhatatlan karizmával mondta a kamerába: absolut GRATIS. Belemerülünk az árazás stratégiájába
  • költség, kereslet, vagy konkurencia alapon árazol?

Hozunk példát luxus termékekre Wolf Gábor személyes konzultációjától a limitált modell sneakereken át a Bugatti Royale-ig. Bemutatunk hogyan keress pénzt a belépőáras termékeken az IKEA hotdogtól az ingyenes e-bookokon át a Netflix próbahónapig.

Lesz könyvajánló (Az árazás 48 törvénye), el nem készült filmajánló (Dűne) idézetek és persze poénok, sztorik, érdekességek.

A műsorban elhangzott kérdés ezúttal: Te mi alapján alakítod az árazási stratégiádat?

Facebook
LinkedIn
Twitter