Az elsőnek sikere van. A TikTok elbutít, a kockák és kreatívok között pedig párbeszéd kell. De mit adtak nekünk az offline konferenciák? IH szűz vagy? Akkor viszlát… mondja Csermely Ákos, az Internet Hungary, Media Hungary és vagy fél tucat más formátum alapítója. Ő azon dolgozik, hogy bevigye az embereket egy konferenciára – a saját érdekükben.
Aranymondatokkal nem szolgál, de inspiráló előadásokat, trendeket, megoldásokat kaphatsz, ha részt veszel. Még a gyenge előadásokból is. Tudd meg, mi az a Pecsa és mit gondol Ákos a rókáról és a social mediáról. Miért jár minden évben hajnali 3-kor egy Sirtakit? Megemlékezünk a hazai internet születéséről, ami kezdetben nem e-kereskedelmi platform és nem pornóportál volt. Mindezekké csak később vált.
Ákos televíziós pályája kezdetén 4,5 millió embert ért el naponta. A kilencvenes években ez 1,2 millióra csökkent. Ma már 128 magyar nyelvű csatorna közül választhat Gizi néni, vagy felmegy a social médiára, hogy megnézze Zolikát. Ebben a választási káoszban a médiumok feladata lenne, hogy leszedjék az új generációt a TikTokról. Ha nem ismerjük fel a figyelemgazdaság buktatóit, ez lesz az utolsó csepp, ami mindent felborít. Ez az idei fesztivál vezérfonala.
Az idei fesztivál vezérfonala: az utolsó csepp lecsap (és nincs kecsap, de ezt csak mi tesszük hozzá).
Nézd meg a Csermely Ákossal készült 3 részes interjúsorozatunkat.
KreaTúra Marketing Podcast. @2023