Izgalmasan kezdjük 2024-et

Product Placement Kreatúra Podcast

Izgalmasan kezdjük 2024-et

Levonjuk a tanulságokat, és kísérletezünk

Dolgos év van mögöttünk. 2023 augusztusában indultunk, és azóta összesen 5 teljes műsort és számos rövid videót készítettünk el. Nagyon élveztük a felkészülést, a felvételeket és az utómunkát is. A követőbázisunk szépen lassan épül, és nagyon örülünk, hogy egyre többen vannak, akik szívesen hallgatják a Kreatúra Podcast adásait.

Az már látszik, hogy rengeteg munkát kell befektetni egy színvonalas podcast műsor elkészítésébe. Szeretnénk tovább folytatni a munkát, és hasonlóan érdekes és tanulságos tartalmakat szolgáltatni nektek. Emiatt az év végén meghajtottuk magunkat, és elkészítettünk rögtön két adást és néhány rövidebb szösszenetet is nektek.

Mi várható az év elején?

Január 1-én szilveszteri másnaposság kipihenésére rögtön kijövünk egy új, teljes értékű adással, melynek címe: Filmnek álcázott reklám? és a filmekben elhelyezett bújtatott reklámok témakörével, vagyis a product placement-tel foglalkozik. 

Górcső alá veszünk rengeteg ismert filmet, és megvizsgáljuk, milyen típusú termék elhelyezési fortélyokkal, próbálnak minket vásárlásra csábítani. Lesz itt Mátrix, Barbie, Oppenheimer, Garázs, Randiguru, James Bond és még rengeteg finomság…

Még ugyanennek a hónapnak a vége felé, érkezik egy rövidebb adás, ahol egy másik szemszögből, a gyerekek oldaláról vizsgáljuk meg a termékelhelyezés lehetőségeit a Thomas a gőzmozdony példáján keresztül. 

De itt nem állunk meg, ugyanis ez egy izgalmas és szerteágazó téma. Februárban a hazai filmekre tesszük a fókuszt, és megvizsgálunk néhány botrányosan rosszul sikerült magyar mozifilmet a termékelhelyezés szemüvegén keresztül. 

És jöjjön egy igazán tabunak számító téma: A dohányzás és a reklámipar fura házassága. Korábban számos filmben láttunk példát arra, hogy a legkeményebb fő karakterek, mint Bruce Willis a Drágán add az életedet trilógiában időről-időre rágyújt egy blázra. Rendben van ez a product placement?

Végül pedig egy súlyos családi válságra derítünk fényt, amit egy Amerikából kapott csokoládé desszert okozott. A Hershey’s csokoládé nem az európai ízlelőbimbóknak való. De miért is? Ennek is utánajártunk, miután számos blockbuster amerikai filmben láthatjuk ennek a terméknek az elhelyezését is.

Reméljük, hogy izgalmasnak találjátok majd a jövő év kezdését is, és meghallgatjátok az adásainkat. Kívánunk nektek most jó pihenést és kellemes ünnepeket! Hallgassatok minket a szünetben is, egyetek sok bejglit, és kezdjétek a jövő évet a Kreatúra Podcast-tel!

Facebook
LinkedIn
Twitter