KreaTúra Marketing Podcast Logo
Keresés
Close this search box.

TOP5 magyar nyelvű marketing podcast

Top 5 Marketing Podcast

TOP5 magyar nyelvű marketing podcast

Összeszedtük a magyar nyelvű marketing és kommunikációs podcast műsorok krémjét. Ha marketing, reklám, vagy üzleti kommunikációs podcast csatornát keresel, ezeket hallgasd meg. 

1. Biznisz Boyz

A Biznisz Boyz 2018 óta van jelen a podcast szcénában. Mester Tomi, Sándorfy Adrián és Virág Attila maguk is aktív vállalkozók. Adásaikban saját tapasztalataikat osztják meg és interjúalanyaikat kérdezik.

A témák a vállalkozási tippektől marketing tanácsokon át sikeres vállalkozók interjúiig terjednek. 130-hoz közelítő adásszámukkal ők az egyik legrutinosabb podcastolók. A téma kkv-központú és üzleti, marketing és reklám témák érintőlegesen vannak jelen. Az alapítók azóta podcast stúdió bérbeadással és céges podcast fejlesztéssel is foglalkoznak.

2. KreaTúra Podcast

Hegedűs Pál és Jacsó Péter Tivadar reklámügynökségi vezetők adásonként fél tucat reklámot mutatnak be és elemeznek ki. Havi egy adással jelentkeznek, mely több, mint egy órát ölel fel.

A podcast célja, hogy hatékonyabbá tegyék az account-ügyfél együttműködést azáltal, hogy szélesebb kör számára betekintést nyújtanak az ügynökségi hétköznapokba. A podcast havonta jelentkezik friss tartalommal, adásonként fél tucat reklámot mutatnak be és elemeznek ki a műsorvezetők.

A műsor szeptemberben indult, az első adásuk a Briefet járja körül. Második adásuk a nyúlás és inspiráció közötti vékony határsávot elemzi.

3. Marketing.hu podcast

Cím alapján ez lehetne a leginkább marketing-fókuszú podcast. Sajnos nem az, inkább életútinterjú a meghívott vendégekkel. Ők a marketingkommunikációs szakmából jönnek, de a beszélgetések lehetnének izgalmasabbak is. Mindenki udvarias, visszafogott, ami nem vezet igazám mély, vagy emlékezetes interjúkhoz. Az adásokat a Biznisz Boyzot is jegyző Sándorfy Adrián készíti.

4. Marketing Msc. Podcast

Matykó Noémi az arca és műsorvezetője a Marketing Msc Podcastnak, ami 2022. októberében indult és eddig 22 adást ért meg. Noémi a Chiro Ügynökség alapítója, ennek megfelelően a tartalom a digitális marketing mesterfogásai és tipikus problémái körül forog. Az adásidő 20-50 perc között változik, ritkán vannak meghívott vendégek is.

Az egyszemélyes formátum némileg korlátozza az adás lehetőségeit. Noémi nem tud vitába, vagy diskurzusba elegyedni önmagával, ezért a társas podcastokhoz képest kevesebb az interakció és ennélfogva a spontaneitás és a poén.

5. BOOMCast

Balogh Dávid a Boom Marketing Ügynökség alapítója osztja meg gondolatait. A legtöbb adás Shorts formátumú, néhány perces, de elvétve előfordul 20-40 perces hosszabb lélegzetvételű epizód és interjú is.

Facebook
LinkedIn
Twitter